Einstein Estonian Airist: asi oli hapuks läinud!

Raskete otsustega ei tohi hiljaks jääda - Estonian Airil oli asi ilmselt juba väga hapuks läinud, et nüüd pooled töötajad koondama peab, märkis Kunda Nordic Tsemendi juht Meelis Einstein.

“Raskete otsustega ei tohi liiga hiljaks jääda," nentis Einstein ja lisas: "Liiga vara neid ka teha ei saa muidugi. Kuid praegu paistab, et Estonian Airil oli asi läinud juba nii hapuks, et väiksemate pööretega seda asja paremaks teha ei õnnestunud," lausus Einstein.

Küsisime, mida ta arvab Estonian Airi otsusest koondada pooled töötajad ning kas see käik parandab etevõtte seisu.

"Kui vaadata, mida SAS tegi, siis võib arvata, et ega Estonian Airil ka midagi muud üle jäänud. Ega seal enam häid lahendusi lahingust väljatulemiseks olnudki, kui et hakata kõvasti kärpima. Ja ma arvan, et eks see ka aitab," lisas ettevõtja, kuid nentis, et head meetodit koondamisteate edastamiseks ei olegi olemas.

“Kuidas nii halba uudist edasi anda…Hästi ei saa seda kuidagi teha. See on väga ebameeldiv. Kuid see käib äri tõusude ja mõõnadega kaasas, me pole sellega võibolla lihtsalt harjunud. Oleme harjunud, et meil on töökohad, mis on tähtajatud. Kuid kui äriplaan ja ärimudel välja ei vea ja keskkond on halb, siis tuleb lõigata, midagi ei ole teha. Ma arvan, et kõik ettevõtjad on sellega kokku puutunud, ka meie,” märkis Einstein, kelle sõnul pehmet koondamist pole olemas.

Lennufirma endise juhi Tero Taskila koondamishüvitis oli 100 000 eurot, mis võis olla paljude töötajate palgaraha. ”Taskila palkamine polnud jah väga... Noh, see oli kontekstist väga väljas, eriti sellise firma puhul nagu Estonian Air. Kuid see on rohkem tagantjärele tarkus. Samas ma arvan, et see polnud ainult tema palk, mis selle firma põhja vadas," lisas Einstein.

 

 

Meelis Einstein:

 


 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,57 0
Brasiilia reaal BRL 4,43 0
Bulgaaria leev BGN 1,96 0
Filipiinide peeso PHP 59,97 0
Hiina jüaan CNY 7,81 0
Hongkongi dollar HKD 8,83 0
Horvaatia kuna HRK 7,39 0
Iisraeli seekel ILS 4,26 0
India ruupia INR 81,30 0
Indoneesia ruupia IDR 16484,15 0
Islandi kroon ISK 139,23 0
Jaapani jeen JPY 128,18 0
Kanada dollar CAD 1,51 0
LAV rand ZAR 16,27 0
Lõuna-Korea vonn KRW 1279,84 0
Malaysia ringgit MYR 4,73 0
Mehhiko peeso MXN 22,87 0
Norra kroon NOK 9,74 0
Poola slott PLN 4,29 0
Rootsi kroon SEK 10,24 0
Rumeenia leu RON 4,65 0
Singapuri dollar SGD 1,56 0
Suurbritannia nael GBP 0,90 0
Šveitsi frank CHF 1,13 0
Taani kroon DKK 7,47 0
Tai baht THB 37,11 0
Tšehhi kroon CZK 25,76 0
Türgi liir TRY 6,06 0
Ukraina grivna UAH 31,54 0
Ungari forint HUF 323,40 0
USA dollar USD 1,13 -0.0088441
Uus-Meremaa dollar NZD 1,66 0
Valgevene rubla BYN 2,39 0
Vene rubla RUB 75,48 0

Valdkonna töökuulutused