Einstein Estonian Airist: asi oli hapuks läinud!

Raskete otsustega ei tohi hiljaks jääda - Estonian Airil oli asi ilmselt juba väga hapuks läinud, et nüüd pooled töötajad koondama peab, märkis Kunda Nordic Tsemendi juht Meelis Einstein.

“Raskete otsustega ei tohi liiga hiljaks jääda," nentis Einstein ja lisas: "Liiga vara neid ka teha ei saa muidugi. Kuid praegu paistab, et Estonian Airil oli asi läinud juba nii hapuks, et väiksemate pööretega seda asja paremaks teha ei õnnestunud," lausus Einstein.

Küsisime, mida ta arvab Estonian Airi otsusest koondada pooled töötajad ning kas see käik parandab etevõtte seisu.

"Kui vaadata, mida SAS tegi, siis võib arvata, et ega Estonian Airil ka midagi muud üle jäänud. Ega seal enam häid lahendusi lahingust väljatulemiseks olnudki, kui et hakata kõvasti kärpima. Ja ma arvan, et eks see ka aitab," lisas ettevõtja, kuid nentis, et head meetodit koondamisteate edastamiseks ei olegi olemas.

“Kuidas nii halba uudist edasi anda…Hästi ei saa seda kuidagi teha. See on väga ebameeldiv. Kuid see käib äri tõusude ja mõõnadega kaasas, me pole sellega võibolla lihtsalt harjunud. Oleme harjunud, et meil on töökohad, mis on tähtajatud. Kuid kui äriplaan ja ärimudel välja ei vea ja keskkond on halb, siis tuleb lõigata, midagi ei ole teha. Ma arvan, et kõik ettevõtjad on sellega kokku puutunud, ka meie,” märkis Einstein, kelle sõnul pehmet koondamist pole olemas.

Lennufirma endise juhi Tero Taskila koondamishüvitis oli 100 000 eurot, mis võis olla paljude töötajate palgaraha. ”Taskila palkamine polnud jah väga... Noh, see oli kontekstist väga väljas, eriti sellise firma puhul nagu Estonian Air. Kuid see on rohkem tagantjärele tarkus. Samas ma arvan, et see polnud ainult tema palk, mis selle firma põhja vadas," lisas Einstein.

 

 

Meelis Einstein:

 


 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,56 -0.0447885
Brasiilia reaal BRL 4,47 0.0156519
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0102297
Filipiinide peeso PHP 60,94 0.0082053
Hiina jüaan CNY 7,86 0.0089046
Hongkongi dollar HKD 8,98 0.0089121
Horvaatia kuna HRK 7,43 0.2711526
Iisraeli seekel ILS 4,18 0.0095609
India ruupia INR 80,16 0.0087331
Indoneesia ruupia IDR 16703,74 0.0087413
Islandi kroon ISK 122,62 0.0081559
Jaapani jeen JPY 126,37 0.0079139
Kanada dollar CAD 1,49 -0.0133932
LAV rand ZAR 16,74 0.1028567
Lõuna-Korea vonn KRW 1280,40 0.0093729
Malaysia ringgit MYR 4,69 0.0085206
Mehhiko peeso MXN 21,60 -0.0083309
Norra kroon NOK 9,67 0
Poola slott PLN 4,29 0.0093199
Rootsi kroon SEK 10,47 0.0085999
Rumeenia leu RON 4,65 0.0086016
Singapuri dollar SGD 1,57 0.0191388
Suurbritannia nael GBP 0,90 -0.0223065
Šveitsi frank CHF 1,14 0.0087819
Taani kroon DKK 7,46 0.0080479
Tai baht THB 37,93 0.0087021
Tšehhi kroon CZK 25,68 0.0077894
Türgi liir TRY 6,88 0.0087269
Ukraina grivna UAH 31,73 0.008511
Ungari forint HUF 322,42 0.0093055
USA dollar USD 1,14 0
Uus-Meremaa dollar NZD 1,72 0
Valgevene rubla BYN 2,34 0.0085353
Vene rubla RUB 76,60 0.0086173

Valdkonna töökuulutused