"Eelmisel aastal oli väga karm talv, siis Estonian Air ei soendanud enda lennukeid /.../ kui oli mitu juhtu sellist, kus süsteemid jäätusid ära, siis juhtkond ei võtnud kuulda seda, et võiks hakata soendama. Põhjendades, et see on liiga suur kulutus," rääkis Ojamets ERR-i uudisteportaalile.
Ojamets selgitas, et analüüsi tulemusel jõuti seisukohale, et struktuurikorraldus seoses Rait Kalda positsiooniga ei olnud otstarbekas, sest ta oli pandud vastutava juhi ja valdkonda vastutavate juhtide vahele ning tal puudus nii vastutus kui ka konkreetsed tööülestanded, samuti ei olnud ta kõiges pädev.
Tänaseks on Ojametsa kinnitusel ettekirjutused täidetud, lennukeid soendama hakatud ja ka muud ettekirjutused täidetud ja ja Estonian Airiga lennates ei ole põhjust muretsemiseks.
Rait Kalda lahkus tänavu ettevõttest, käitusala juhina töötab täna Jyri Ketola.