"Tallinna Sadam on mingisuguse protseduuri alusel, mida kindlasti ei saa pidada konkursiks, riigihankeks ega mõneks muuks äratuntavate tunnustega seaduslikuks protsessiks, otsustanud anda 50 aastaks hoonestusõiguse uue konteineriterminali rajamiseks tundmatule riiuliettevõttele. Ja tundmatud osanikud paiknevad Küprosel ja Briti Neitsisaartel. Antud hetkel puudub Eesti Vabariigil ülevaade, kellele on antud uue terminali opereerimisõigus, mis on rajatud suures mahus Euroopa Liidu ühtekuuluvusfondi toetuse eest," kommenteeris erakonna liige Deniss Boroditš täna riigikogus küsimusi üle andes. "Loogikast tulenevalt peaks Tallinna Sadama eesmärgiks olema riigi poolt üleantud varade optimaalne kasutamine ja kasumi teenimine. Samas, lugedes Tallinna Sadama juhtkonna kommentaare Muuga uue terminali osas, jääb mulje, et eesmärgiks on seiklemine, põhjendamatu riskimine ja muinasjutuline fantaseerimine."
Boroditši hinnangul ei ole alust ootusel, et uus operaator toob siia uued kaubavood. "Venemaa suunab oma kaubavoogusid üha enam Eesti sadamatest mööda Ust-Luga sadamasse ja vaevalt, et uus operaator, mis on offshore äriühing, parandab antud olukorda," lisas ta.