Vedajad: trahv reeglite järgimisest odavam

Politsei- ja piirivalveameti andmeil suhtuvad osad veofirmad koorma kinnituse reeglite eiramisse suhtumisega odavam on maksta trahvi kui reegleid järgida.

Kolm enamlevinud nõuete eiramist maanteevedudel toob välja politsei- ja piirivalveameti (PPA) liiklusjärelevalve talituse ülemkonstaabel Jaanus Tents:

1) Juhid ei puhka pärast sõiduaega ehk jäädakse lootma mitte vahelejäämisele. Näiteks toidukaupade veol juhid kasutavad vääralt sõidumeerikut ja salvestavad kauba laadimist kui puhkeaega. Kuid reaalsus on see, et kauba laadimine on füüsiline tegevus ja väsitab juhti. Viimases kontrollis kohtasime veokijuhti, kes oli iga päev puhanud 24 tunni jooksul kõigest viis tundi (oleks pidanud puhkama vähemalt 9 või 11). Juht vastas, et logistik käsib juhtida, sest muidu tal poleks seda tööd. Selliseid juhtumeid on piisavalt ja eriti täna, kus üritatakse kiiresti kaubad tellijani vedada.

2) Veokite tehnoseisund ei vasta nõuetele. Üks murelaps on rehvid - loodetakse kuni rehvivahetuseni välja vedada jne. Samuti ei pööra veoettevõtted tähelepanu sõidukite pealisehitusele või selle kinnitusele. Eriti toidukaubaveol kasutatakse Euroopa vana tehnikat. Samast ka küsimus, et kas kergesti riknevad kaubad jõuavad ikka lettidele värsketena või mitte.

3) Sõidukijuhid ei pööra tähelepanu veoste kinnitustele ja jätavad ajakokkuhoiu mõttes koorma kinnitamata. Kui jäädakse vahele, karistatakse juhti, ettevõtet karistada ei saa. Täna on mõned ettevõtted välja öelnud, et neil on odavam trahvi maksta juhi eest, kui hakata reegleid järgima. Tänane logistika lööklause on: kiirelt ja odavalt kaup kohale! Ja see paistab kontrollides silma.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Logistikauudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Tööriistad

=
=
=
=
Transpordiliik:
Kui kaup on pakitud alustele, täitke ära aluste lahtrid. Kui kaup ei ole pakitud alustele, täitke ära kauba kirjelduse lahtrid.
Mahukaalu arvutamisel on võetud aluseks:
Autotranspordis 1 m³ = 333 kg.
Lennutranspordis 1 m³ = 167 kg.
Mahukaal: kg
Maht:

NASDAQ OMX Tallinna, Riia ja Vilniuse börsiinfo 15 minutilise viivitusega.

Valuuta Tähis Kurss +/- %
Austraalia dollar AUD 1,59 0.3023813
Brasiilia reaal BRL 4,26 -0.1570742
Bulgaaria leev BGN 1,96 0.0102281
Filipiinide peeso PHP 60,04 0.1801982
Hiina jüaan CNY 7,73 0.1139955
Hongkongi dollar HKD 8,91 -0.07403
Horvaatia kuna HRK 7,42 -0.0040413
Iisraeli seekel ILS 4,19 -0.1906033
India ruupia INR 81,01 0.1557748
Indoneesia ruupia IDR 16134,03 -0.1582959
Islandi kroon ISK 136,84 -0.5667781
Jaapani jeen JPY 124,22 -0.3209758
Kanada dollar CAD 1,51 0.1456664
LAV rand ZAR 15,76 0.3183274
Lõuna-Korea vonn KRW 1283,14 -0.3502505
Malaysia ringgit MYR 4,69 0.3982358
Mehhiko peeso MXN 21,77 -0.0119418
Norra kroon NOK 9,76 0.3454267
Poola slott PLN 4,28 -0.0046707
Rootsi kroon SEK 10,26 0.1220262
Rumeenia leu RON 4,73 0.4122572
Singapuri dollar SGD 1,55 0.0712389
Suurbritannia nael GBP 0,88 -0.1248156
Šveitsi frank CHF 1,13 -0.0617829
Taani kroon DKK 7,47 0.0200943
Tai baht THB 36,11 -0.0879972
Tšehhi kroon CZK 25,61 0.1486233
Türgi liir TRY 6,07 0.3025744
Ukraina grivna UAH 31,56 -0.7328496
Ungari forint HUF 317,84 0.1922895
USA dollar USD 1,14 -0.0879972
Uus-Meremaa dollar NZD 1,69 0.0592663
Valgevene rubla BYN 2,44 0.0532329
Vene rubla RUB 75,47 0.0851393

Valdkonna töökuulutused

VENIPAK EESTI OÜ otsib MÜÜGIESINDAJAT

Venipak Eesti OÜ

24. jaanuar 2019