SimpliFlying Awards of Excellence’i auhinnagala toimus eile õhtul Amsterdamis. Estonian Air kandideeris 134 nominendi seas ja pääses finaali ainsa Euroopa lennufirmana, konkureerides Malaysia Airlinesi ja AirAsia kõrval kategoorias „Parim sotsiaalmeediakasutus tulu teenimiseks“.
Estonian Airi Facebookis korraldatud pöördoksjon sai positiivset vastukaja tänu oma uuendusmeelsusele ning eduka klientide kaasamisele.
”Võidetud esikoht on meie jaoks suur tunnustus, eriti kuna edestame „suuri tegijaid“ maailma lennunduses. Auhind on tunnustus meie senistele ponnistustele, et olla edukas ja ühtlasi ka teerajaja sotsiaalmeedia kasutuses,” ütles Estonian Airi arendus- ja turundusdirektor Gunnar Mägi.
Rahvusvahelise SimpliFlying Awards of Excellence’i auhinna jagamist korraldavad SimpliFlying, maailma juhtiv konsultatsioonifirma lennufirmade brändijuhtimise alal, ja Hotel Marketing Strategies blogi meeskond. Tänavu jagati auhindu viies kategoorias, mille hulgas on lisaks eelmainitule ka „Parim sotsiaalmeediakasutus klienditeeninduseks/kriiside lahendamiseks“, „Parim lennukompanii sotsiaalmeedias“, „Parim lennujaam sotsiaalmeedias“ ning „Parim hotell sotsiaalmeedias“.