"Püüdsime kaasa minna muutustega, mis puudutasid eelkõige suurte kettide keskladude (Selver, Maxima) tekkimisega toimunud ümberkorraldusi turul. Paljudel tootjatel ja vahendajatel, kes ise kaupu laiali vedasid, oli siis ja on ka praegu vajadus leida lahendus, kuidas ühegi kesklao alla mittekuuluvaid kliente kuluefektiivselt teenindada. Lisaks ütles mullu augustis meie senine laoteenusepakkuja (Nordnet Eesti - toim.) koostöö päevapealt üles. See otsus tuli ootamatult ja olime sunnitud kogu tegevuse põhimõtteliselt ühe ööpäeva jooksul ümber korraldama. Vahetasime kohe laoteenuse pakkujat ja suutsime tekkinud olukorra suurte kadudeta lahendada. Aasta lõppes vägagi positiivsete nootidega, sest detsembris avasime uue lao Tallinnas ja arendasime välja oma IT-lahenduse nii lao kui ka vedude juhtimiseks. Mis ei tapa, teeb tugevaks," kirjeldas Jaak Kastepõld mulluseid murrangulisi sündmusi.
Mida toob tulevik autovedajatele, nentis Kastepõld, et autotranspordiettevõtetel tuleks oma konkurentsivõime suurendamiseks iga hinna eest sõitmisest loobuda - kui kütus kallineb, kallineb ka kogu ülejäänud elu.
"Kui hindades ei suudeta kaasa minna, siis tähendab see pärsitud palku, halva kvaliteediga tööd, päris logu tehnikat ja veofirmade omanike morne nägusid. Kokkuvõttes võime ennast ühel hetkel leida seisus, kus me ei suuda enam väljast tulevatele tegijatele konkurentsi pakkuda. See oleks väga valus," mainis Kastepõld.