Autor: Jaana Pikalev • 4. oktoober 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Estonian Airi Premium klassi soovitusindeks edestas Apple iPhone’i

Estonian Airi Premium klassi salongis  reisivad inimesed on andnud Eesti rahvusliku lennufirma  Premium klassi teenindusele kõrgema hinnangu kui näiteks iPhone’i kasutajad Saksamaal Apple’i tootele, teatas lennufirma.

 Estonian Airi Premium klassi soovitusindeks on 71%. Selline hinnang põhineb soovitusindeksil (Net Promoter Score), mis arvutati välja  klientide hinnangute alusel käesoleva aasta juulis ja augustis. Hinnangu andis 15% Premium klassi klientidest.

Võrdlusena võib välja tuua, et Apple/iPhone  soovitusindeks  Saksamaal on 70%, Suurbritannias 67% ja Prantsusmaal 57%. Eestis on näiteks Elioni e-poe  soovitusindeks 64%, AS Kaleva Travelil 63%.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077