Aprilli alguses Tallinna Sadamaga ühe viimaste aastate olulisema koostöölepingu sõlminud Rail Garant pole Sadama esindaja sõnul Muugal ehitustöödega alustanud. "Meile teada olevalt täiendab Rail Garant konteinerterminali projekti, mistõttu pole neil veel ka ehitusluba kohalikult omavalitsuselt," rääkis Logistikauudistele Tallinna Sadama avalike suhete juht Sven Ratassepp.
130 miljoni eurose investeeringuga terminal pidi esialgsete plaanide kohaselt alustama tegevust 2013. aasta esimeses kvartalist ning aasta lõpuks peaks konteinerite maht ulatuma 51 000 TEUni. Maht hakkab kasvama tempos 50 protsenti aasta kohta ja peaks täisvõimsuseni jõudma viiendal aastal. Tallinna Sadama nõukogu esimees Neinar Seli on varem öelnud, et Rail Garanti poolt garanteeritud kaubamaht on uues rajatavas terminalis 270 000 konteinerit TEU-d aastas.
Rail Garant on üks suurimaid transpordifirmasid Venemaal, mis ühendab 11 raudtee- ja konteineriveo ning ekspedeerimisfirmat. Rail Garandi teenindavate kaupade põhiliigid on söe- ja metallurgiatööstuse tooraine ja toodang, nafta- ja keemiatööstuse tooraine ja toodang, vedelgaas, puistlast ja muu tööstuslik kaup nagu näiteks suure diameetriga torud, autod, mineraalväetised ja teravili. Rail Garanti omanikud on Venemaa suurärimehed Sergei Guštšin, Nikolai Falin ja Sergei Smõslov.