Pärast seda, kui majandusminister Juhan Partsile alluvas Eesti Raudtee nõukogus vahetati juulis välja mitmed veduriostule vastu seisnud liikmed, võttis uuenenud nõukogu augusti alguses oma esimesel koosolekul häältega 6:2 vastu viimase aja ühe rahaliselt kaalukama otsuse: osta 16 manöövervedurit.
Eriarvamusele jäid nõukogu liikmed Janno Rokk ja Taavi Madiberk, kes aitasid ka eelmises nõukogu koosseisus veduriostu 5:3 maha hääletada. Ettevaatlikuks tegi Postimehe andmetel vastuhääletajaid see, et hiinlased ei ole seni tootnud mitte ühtegi tellitud DF7G-E tüüpi vedurit.
Seega ei saa neil olla nõutavat Euroopa Liidu ja ka Venemaa sertifikaati, millede saamine võib olla aga keeruline, kuna meile tulevad veduri põhimudeli modifikatsioonid: teistsugused saavad olema veduri kapoti- ja kabiiniosa ehk rahvusvahelise sertifitseerimise mõttes on nad muudetud.