CF&S Estonia ASi juhatuse liikme Ants Ratase sõnul oli eelmise aasta tõusul kaks põhjust. "Meil suurenes mullu vedude maht, aga põhiline oli mereveohindade tase, mis tõusis rohkem," märkis Ratas. "Kõige suurem mõjutaja on kindlasti turunõudluse kasv, töös olevate laevade arvu vähendamine, ajaliselt pikema teekonna valik Kaug-Ida reisidel ümber Aafrika, mis võimaldas Suessi kanali tasusid kokku hoida, aga vähendas laevade pakkumist turul, kütusehinna tõus," loetles ta. 2009. aastal maksis 40jalase konteineri vedu Shanghaist Muugale 1800-2200 USD, 2010. aastal tõusis hind aga juba suurusjärku 3600-4400 USA dollarit," meenutas Ratas. Ta lisas, et nemad oma äris käivet üldse ei vaata, kuigi kasvatasid seda eelmisel aastal peaaegu kaks korda.
Ratase sõnul on kogu ekspedeerimisäris nii, et majanduse tõustes kasvab veoäri mitu korda ning languse puhul kahaneb mitu korda. "Meie puhul on käibe tõus tulnud pigem väljastpoolt Eestit. Eestis on meil stabiilsem turuosa, kus on väiksem tõus," rääkis Ratas.
CF&S Estonia põhitegevus on kauba ekspedeerimine, laevade agenteerimine, laevade prahtimise ja tolliagentuuri teenuste osutamine.
2010. aasta käive oli 465 464 493 krooni, 2009. aastal 298 708 834 krooni.