„Elektriautod mõnes mõttes tulevik siiski on,“ lausus ta. „On ju teada, et need automargid, mida minu ettevõte esindab, tulevad ka peatselt välja või on juba teistel turgudel tulnud välja elektriautodega.“
Äripäev küsis täna, kas on õigustatud kulutada üle kahe miljoni krooni kallite elektriautode reklaamimiseks, mida keegi ei taha. Päevaküsimuse ajendiks on uudis, et äratamaks inimestes huvi elektriautode vastu on KredEx alustanud teavituskampaaniat, mille maksumus on 143 000 eurot.
„Väga raske on midagi öelda selle kampaania kohta, sest ma ei tunne täpselt KredExi tingimusi,“ lausus Siilats. „Mis aga elektriautode kasutamisse puutub, siis see on maitseküsimus. Ma olen näiteks mõnel Vahemere väikesaarel näinud, et seal on lubatud liigelda kas ainult eesli seljas või golfikäruga.“
Kui elektriautosid hakatakse massiliselt kasutama, tekib Siilatsi sõnul ilmselt probleem akudega, sest nende kui ohtlike jäätmete utiliseerimine on üsna keeruline protsess. „Võibolla tasub hakata meelde tuletama leiutaja Tesla kunagisi katsetusi, et ehk õnnestub ikkagi elektrit paremini säilitada, kui traditsiooniliste akude abil,“ lisas Siilats.