"Otsuse tulemuslikkus on küsitav, sest konkreetseid mõõdikuid ootuste kinnitamiseks ei ole. Samuti on töösturid esile tõstnud, et selliste näitajateni jõudmine 2015. aastaks on ebareaalne, kuna uute kütuste turule toomine ja uute tehnoloogiate arendamine nõuab enam aega. Samuti võib otsus kaasa tuua kaubavoogude liikumist merelt raudteele ja maanteedele, mis kokkuvõttes suurendaks transpordi keskkonnale jäetavat jalajälge," kommenteeris Soome metsatööstuste liidu juht Timo Jaatinen.
Euroopa Komisjon tegi möödunud reedel ettepaneku vähendada laevanduse vääveldioksiidiheidet 90%. Ettepaneku kohaselt vähendatakse 1. jaanuarist 2015 Läänemerel, Põhjamerel ja La Manche´i väinal laevakütuse väävlisisalduse senine piirtase 1,5%-lt 0,1%-le.