Autor: Jaana Pikalev • 14. juuli 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Schneider Electric ja EMT asuvad pakkuma elektriautode kiirlaadimislahendust

Schneider Electric ning EMT sõlmisid  koostööleppe elektriautode laadimislahenduse väljaarendamiseks Eestis.

Kahe oma valdkonna eksperdi vahel sõlmitud koostöölepe võimaldab hinnata integreeritud lahenduse edukust ning potentsiaali. Schneider Electric pakub innovatiivse lahenduse kiirlaadimisseadmete näol, millega saab laadida 80% elektriauto akust vähem kui 15 minutiga; lisaks energiahaldusteenuseid nii teenuse kasutajale kui ka taristu operaatorile. Koostööleppe teise osapoole EMT panus on oskusteave mobiilsete parkimisteenuste valdkonnas ning aastatepikkune klienditeeninduskogemus (iseteenindus, klienditeenindus telefoni teel, arveldused, jne.)

 “EMT ja Schneider Electricu partnerlus kinnitab meie ambitsiooni pakkuda lihtsaid, efektiivseid ja hõlpsasti kasutatavaid laadimislahendusi elektriautode kasutajatele Eestis,” kinnitab Schneider Electricu president Soomes ja Balti riikides Kari Laine. „Schneider Electricu ja EMT ühendatud kompetentsid võimaldavad tarbijale pakkuda unikaalse lahenduse elektriautode laadimiskulude haldamiseks ja  teenuse eest tasumiseks.“

EMT juht Valdo Kalm lisab, et elektriautode laadimise eest tasumiseks mõeldud mobiilse maksesüsteemi arendamine on mobiilioperaatorile põnev väljakutse, mis võimaldab klientidele pakkuda uusi innovatiivseid teenuseid.

“EMT saab kasutada oma 11 aastast kogemust mobiilse parkimisteenuse haldamisel linnades,” ütles Kalm. “EMT poolt arendatud teenuseid kasutates saavad mobiilioperaatorite lepingulised kliendid osta autole elektrit ning parkida ilma eelneva registreerimiseta. Kliendile tähendab see suuremat kasutusmugavust.”

Schneider Electricu arendatud taristulahendustega saab autoakusid turvaliselt laadida, optimeerides laadimiskoormust vastavalt sõiduki vajadustele ning võrgust saadavale energia hulgale. Sisseehitatud telekommunikatsioonisüsteem võimaldab laadijal informeerida kasutajaid saadavusest, laadimisstaatusest ning saata sõiduki omanikule infot laadimisprotsessi lõppemise kohta. Laadijate võrk on ühilduv nutika jaotussüsteemi kontseptiga, kus laadimispunkt on suuteline muganduma ning valima parima võimaliku energiaallika.

Leping võimaldab partneritel osaleda koos majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi korraldatud riigihankel, mille sisu on üleriigilise elektriautode kiirlaadimistaristu väljaarendamine käesoleval aastal.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077