Autor: Katre Pilvinski • 8. juuli 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Lennuliiklusteeninduse juht: airBaltic hämab

airBaltic ei lahku Tartu lennujaamast mitte kehva lennuliiklusteeninduse pärast, vaid enda finantsraskuste tõttu, ütles Lennuliiklusteeninduse ASi juht Tanel Rautits.

„Põhjuseks, miks airBaltic katkestab liinilennud Tartu lennujaamast, on esiteks tema majandusraskused. Kui lennufirma on kahjumis, siis ta peab ära lõikama odavamad lennureisid,“ sõnas Rautits. „Me kõik teame täna, et airBaltic on majanduslikes raskustes ja vajab väga palju raha, et ennast käigus hoida,“ lisas ta.

Rautits möönis, et see on airBalticust väga inetu, kasutada ära süüdistavaid kommentaare Tartu lennujaama teenuse kohta.„Tartu lennujaama teenus on sisuliselt ainult paranenud, me oleme lennujaama paigaldanud ILSi (instrumental landing system), mis suurendab lendude toimumise võimalikkust märkimisväärselt,“ ütles riigifirma juht.„Estonian Air jätkab lendamist Tartu lennujaama ja see näitab, et meie teenus on usaldusväärne,“ märkis ta ja lisas, et Estonian Air pole teinud neile ühtegi etteheidet ja Rautitsi arvates pole selleks ka väga suurt põhjust olnud, kuna nii Tallinna lennujaam kui Lennuliiklusteeninduse aktsiaselts on võtnud endale eesmärgiks Tartu lennujaamast teha rahvusvaheline lennujaam.„Selle nimel on sinna tohutuid investeeringuid tehtud. Uus terminal ja navigatsiooniseadmed ning põhimõtteliselt lennujuhtide üleandmine Lennuliiklusteeninduse ASile on garantii selleks, et me tagame nende koolituse ja väljaõppe, mis muudab selle teenuse usaldusväärseks,“ lisas ta.„Me oleme koos Tartu lennujaamaga teinud kõik, et teenus muutuks paremaks ning see on praegu tunduvalt parem võrreldes sellega, kui airBaltic alustas Tartus opereerimist,“ tõdes ta.„airBaltic on võlgu väga paljudele ja nende edasine elusaatus sõltub otseselt sellest, kas nad saavad endale investori. Nad võivad veel mõne aja opereerida võlgade arvelt, kuid need võlad on päris suured,“ nentis Rautits.

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077