Kõik ASi Hoolekandeteenused ostuarved, olenemata formaadist (paberarved, PDF-arved, e-arved) suunatakse digitaalsesse ostuarvete menetlemise keskkonda. Kogu arvete majasisene menetlus, nende ülevaatamine ja kinnitamine toimub nüüd digitaalselt.
„Nii ostu- kui ka müügiarvete liikumise protsess on kiirenenud märgatavalt, on olemas täielik ülevaade arvete olukorrast. Arved ei kao, samuti ei saa keegi enam ka arvete ülevaatamise või kinnitamisega venitada, kuna raamatupidamises on näha, kelle taga need seisavad. Lisaks saame vähendada paberikulu ja ei ole vaja juurde kaustu, kuhu lõputud väljatrükitud arved peavad mahutuma. Meil on 19 hooldekodu ja arveid on kuu jooksul umbes 2500. Usun, et 3-4 aasta pärast liigub Eestis enamus arveid elektrooniliselt, ” rääkis ASi Hooldekandeteenused finantsjuht Kaido Kaasma.