Fazer Eesti ASi logistikajuhina töötav Venstli oli üllatunud, et Logistikauudised pöördus tema poole küsimustes ettevõtte kohta, millega tal puuduvad käesolevaks ajaks sidemed. Ent ta oli teadlik, et ettevõttel on käimas saneerimisprotsessid.
Uurides, kas Fazeril kui Nordnet Eesti kliendil on tekkinud logistikafirmaga probleeme ning kas vastab tõele, et ettevõte on loonud tütarettevõtte ning tegevuse sellesse üle viinud, ütles Ventsli, et tema koostöös mingeid probleeme ei näe. Asjaolu, et ettevõte esitab klientidele tütarettevõtte Nordnet OÜ nimel arveid, kommenteeris Ventsli, et juriidiliselt on see korrektne.
Pikemaid kommentaare Nordnet Eesti teemal keeldus Ventsli andmast öeldes, et ei tööta selles ettevõttes juba pikemat aega ega oole kursis ettevõtte siseeluga ning soovitas pöörduda Nordnet Eesti praeguse juhatuse poole.
Logistikauudised kirjutas täna, et logistikateenuseid pakkuv Nordnet Eesti on sattunud makseraksustesse ning püüab ettevõtet saneerida. Lisaks on teada, et ettevõte on käesoleva aasta esimeses kvartalis loonud tütarettevõtte Nordnet OÜ, mis Logistikauudistele saabunud vihjete kohaselt kahjustab logistikafirma võlausaldajate huve.