"Ryanairi poolt meedia vahendusel mulle tehtud pakkumine tasuta lennuks on küll lahke, aga nagu odavlennukompaniide puhul sageli ikka, selgub lähemalt asja uurides, et lubadused “soodsatest” pakkumistest on paljas õhk – antud juhul väljendub see selles, et lubatud lennupileteid ei ole kuskil," kirjutas Aljas Estonian Airi blogisse.
Ta lisab, et pole seni pidanud Ryanairi teenuse eest kas või väga odava hinna maksmist mõistlikuks, aga nüüd kasutaks asjakohase hinna-kvaliteedi suhtega (ehk siis tasuta) pakkumise kindlasti ära. "Kahjuks olen aga pidanud pettuma. See fakt näitab minu arust väga selgelt, et Ryanairi tühjade lubaduste ja “soodsate” pakkumiste asemel tasub klientidel usaldada Estonian Airi, kes lähtub oma tegevuses põhimõttest – enne tee ja alles siis räägi," märkis Aljas.
Ühtlasi rõhutab Aljas, et Tallinna Lennujaamas kuulub endiselt suurim turuosa Estonian Airile ning Estonian Airi reisijate arv on stabiilne. Seega on Tallinna Lennujaama läbivate reisijate arvu kasv tulnud varem teistest lähedal asuvatest lennujaamadest odavlendudega lennanud reisijate arvelt, samuti nende inimeste arvelt, kes pole varem Tallinnasse lennanud või lennutransporti eriti kasutanud, sõnas Aljas.