Autor: Rivo Sarapik • 6. mai 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Post hakkab kulusid säästma elektriautoga

Elektri jõul sõitva teenindusautoga Peugeot iOn hakkab postifirma pakkuma paki-, lehe- ja kirjakannet Tallinnas ning Harjumaal.

"Eelmisel aastal testisime maagaasil töötavat postiautot, mille tulemusel sai soetatud ka uued autod. Kütuse kallinemine nõuab alternatiive traditsioonilistele sisepõlemismootorile. Surugaasiauto kasutuselevõtmisega võrdlesime kütusekulusid ning selgus, et gaasi jõul sõitvad autod sobivad postitöö iseloomuga,” kommenteeris testimist Eesti Posti administratiivdivisjoni juht Kaido Padar. "Linna postiringidel, kus sõidukiirus on madal, peaks elektrimootor andma märgatavat kokkuhoidu kütusekulus."

Peugeot maaletooja Baltikumis KW Bruun Baltic turundus- ja müügijuht Rasmus Tali ütles, et esimesed iOnid on Eestisse jõudnud ja soovijail võimalik neid testida.

Peugeot iOn on 64 hobujõulise neli inimest mahutav sõiduk. Auto aku laadimine võtab kuus tundi, ühe tsükliga saab läbida 150 km. 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077