"Tegelikult on spetsialistide nappuse probleem kogu aeg üleval olnud ja ega siin midagi uut ei ole," ütles Merisalu.
Merisalu tõdes, et juurde neid ka väga palju ei teki. Tema sõnul on Eestis kaks õppeasutust, kes selle ala haridust küll nime poolest pakuvad.
"Kui nüüd aga rääkida veokorraldusettevõtetes klienditeenindajates, veokorraldajatest või laospetsialistidest, siis seal jääb natuke puudu sellest n-ö erialaspetsiifikast. Kui inimene tuleb koolist, on tal küll üldised teadmised logistikast olemas, kuid praktiline kogemus veidi kehva," lausus Merisalu lisades, et siinkohal ongi tööandjal oma roll täita.
Merisalu sõnul ei saa nõustuda sellega, et ettevõtetel pole aega inimesi välja koolitada. Kui on soov häid töötajaid saada, tuleb neid järjepidevalt ka koolitada, sõnas ta.
Ilmselt on tööandjatel edaspidi Merisalu hinnangul töötajate leidmisel tarvis latti veidi allapoole lasta ning lisaks ise panustada sisekoolitustele.
Merisalu lisas, et mõnel määral on ettevõtetevaheline konkureerimine töötajate pärast kogu aeg toimunud. Ka üleostmist toimub pidevalt, see ei ole midagi uut. "Kui nõudlus suureneb, siis tekib paratamatult kiusatus tasustada veidi rohkem ja meelitada töötajaid üle," selgitas ta olukorra tagajärgi.