"Aastaid kehtinud kirjalikud kokkulepped tööaja planeerimisel on olnud Edelaraudtee vastutulek koostöös ametiühingutega, eesmärgiga võimaldada spetsiifilise töö juures parimaid lahendusi vedurijuhtidele," ütles Harik
"Tõsiasi on ka see, et reisijaid negatiivselt mõjutanud rongide ärajäämised ja asendamised bussidega on põhjustatud vedurijuhtide omavahelistest kokkulepetest, et survestada tööandjat," selgitas Harik.
Hariku sõnul oli möödunud kuul vedurimeeste hulgas palju haigestumisi, sageli oli rivist väljas 20 protsenti inimjõust, lisaks ei suutnud mitmed vedurijuhid (sh ametühingu liidrid) sooritada rongijuhilubade korduseksamit, mis pingestas omakorda veelgi töögraafikuid.
"Seoses sellega ei pea Edelaraudtee pikema kommentaari andmist võimalikuks ning võtab ilmnenud olukorras kasutusele lisameetmeid (lisavedurijuhtide palkamist, rentimist ja uute väljakoolitamist) klientide teenindamiseks, vaatamata sellele et osa vedurimehi üritab meie elu põrguks teha ja meid tõsiselt proovile panna," kinnitas Harik.