Autor: Jaana Pikalev • 9. märts 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Amservi turuosa kaubikumüügis tõusis rekordilise 31 protsendini

Toyota, Opeli, Chevrolet’, Hyundai, Peugeot’, Lexuse ja Saabi kaubamärke esindav Amserv Grupp müüs 2010. aastal ligi neljandiku Eesti turule jõudnud uutest kaubikutest. Tänavu esimese kahe kuuga tõusis Amservi poolt müüdud kaubikute osakaal turul veelgi, ulatudes 31%-ni. 

„Mullu müüdi Eestis kokku 1046 kaubikut, mis on umbes viiendiku võrra rohkem kui aasta varem. Amserv Grupil õnnestus majandussurutise järgselt kosuval kaubikuturul hästi oma liidripositsioon kindlustada, kui meie esinduste kaudu jõudis omanikeni kokku 241 uut töösõidukit,“ ütles Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi.

„Tänavu jaanuaris-veebruaris suurenes meie turuosa veelgi, kui aasta esimese kahe kuu näitajate põhjal müüsime sisuliselt kolmandiku uutest kaubikutest. Usun, et säilitame oma positsiooni ka edasipidi, sest nõudlus on kasvav ning suure ja usaldusväärse tegijana saame pakkuda klientidele konkurentidega võrreldes suuremaid mugavusi. Olgu selleks siis suur automarkide valik, lai müügi- ja teenindusvõrk, autodele pakutav Amservi lisagarantii või aega säästvad lahendused hilisemas autohoolduses.“

Eelmisel aastal müüs Amserv Grupp kokku 149 Peugeot’, 48 Opeli, 42 Toyota ning 2 Hyundai erinevas suuruses töösõidukit, enim osteti väikeseid kaubikuid. Tänavu aasta esimese kahe kuuga müüs Amserv kokku 75 kaubikut, neist 40 olid Peugeot’ ja 34 Toyota kaubikud. Lisaks müüdi ka üks Opel. Kokku müüs Amserv Grupp eelmisel aastal oma üheteistkümnes esinduses Eestis ja Lätis 1818 uut ja 1634 kasutatud sõidu- ja tarbeautot.

„Meie jaoks on kindlasti meeldiv asjaolu, et mullu ületas Peugeot’ tarbesõidukite müük teist aastat järjest Citro?ni oma. Sama suundumus on jätkunud ka 2011. aasta esimestel kuudel,“ sõnas Mägi. „Nii nagu sõiduautode müügis, kus kliendi vajadustele ja soovidele saab paremini vastu tulla erinevaid automarke- ja mudeleid pakkuva automüüjana, on ka kaubikute puhul märgata trendi, et müügitulemusi toetab suurem mudelite valik ühes esinduses. Autoost ei pea olema sugugi keeruline tegevus ning kohanduma konkreetsete margipiirangutega, kohe kõrval sama katuse all võib leiduda sobiva hinna ja varustusastmega alternatiiv,“ märkis Mägi.

Amserv Grupp on üks suuremaid autode edasimüügi ning teenindusega tegelevaid kontserne Baltimaades. Ettevõttel on kokku 11 esindust Tallinnas, Pärnus, Tartus, Paides, Viljandis ja Riias. Kontsern esindab Toyota, Opeli, Chevrolet’, Hyundai, Peugeot’, Lexuse ja Saabi kaubamärke. Amserv Grupp müüs 2010. aastal  3452 uut ja kasutatud autot ning ettevõtte järelteeninduse külastuste arv ulatus üle 180 000. Amserv Grupis töötas 2010. aasta lõpus 400 inimest. 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077