Kui luba saadakse, rivistatakse 2. märtsil Tartus, Pärnus, Kundas ja Imaveres teele kuni 40 veoautost koosnevad liiklemist takistavad kolonnid, et nii autofirmade nõudmised veokite massipiirangu leevendamiseks avalikkuseni viia.
Maanteeameti hinnangul ei kannata meie maanteed raskemaid veokeid välja, vahendasid ERR-i raadiouudised.
"Oleme koos metsatööstuse liiduga palunud kolmel ülikoolil teha uuring, kas meie teed ja sillad võimaldavad sõita 60-tonniste veokitega ja uuring on andnud positiivse tulemuse. Majandusministeerium lükkab aga pidevalt edasi küsimuse lahendusi," rääkis Autoettevõtete Liidu direktori Villem Tori. Uuringu tulemusel selgus, et täismassipiirangu muutmine 44 tonnilt 60-le annab kokkuhoidu üle 10 miljoni euro aastas.
Maanteeameti peadirektori asetäitja Andri Tõnstein lubatud täismassipiirangu tõstmist ei poolda, sest osadel sildadel ja teedel pole tagatud vedajate nõutud kandevõime.