Eestile mõeldud toetuste üldmaht jääb eeldatavalt eelmise perioodiga samaks ehk on ca 3,4 miljardit eurot. Alltoodud logistikataristu loetelu on esitatud Reformierakonna juhatuses arutamiseks. Lisaks toetab erakond klastrite, sealhulgas logistikaklastri toetamist.
• 192 miljonit eurot: Tartu-Tallinna maantee Mäoni neljarealiseks, sh valgustuse ja mahasõitude arendamine (nõutav minimaalne kaasrahastamismäär ei ole teada).
• 192 miljonit eurot: Saaremaa sild (nõutav minimaalne kaasrahastamismäär ei ole teada).• 100 miljonit eurot: linna- ja linnaliste asulate tänavate kaasajastamine, sealhulgas Põhjaväila rajamine koos Russalka mitmetasandilise ja Haabersti ringristmikega, et suunata liikluskoormust Tallinna kesklinnast mööda (nõutav minimaalne kaasrahastamismäär ei ole teada).• 96 miljonit eurot: Rail Baltica (160 km/h kiirusele).• 90 miljonit eurot: Tallinna lennujaama laiendamine (Schengeni ooteruum) ja lennuraja pikendamine 3800 meetrini (nõutav minimaalne kaasrahastamismäär ei ole teada).• 64 miljonit eurot: Via Baltica ja Pärnu ümbersõidu rajamine.• 64 miljonit eurot: Tartu teise ümbersõidu rajamine.• 64 miljonit eurot: Hiiumaa praamide ehitamine (nõutav minimaalne kaasrahastamismäär ei ole teada).• 35 miljonit eurot: Tallinn – Narva maantee Jõhvi – Narva lõik koos uue sillaga üle Narva jõe Venemaale (ja EL – Venemaa partnelus-lepingu raames Peterburini); Lääne-Virumaa piires neljarealiseks ehitamine, viaduktide ning Haljala-Rakvere, Sõmeru, Kunda-Põdruse ristmike väljaehitamine.• 2 miljonit eurot: Tartu lennuvälja edasiarendamine (nõutav minimaalne kaasrahastamismäär ei ole teada).