Estonian Air teatas küll algul, et tegemist oli tühise vahejuhtumiga ja mootori töörežiim oli häiritud, kuid nüüd kinnitab, et suhtub juhtunusse väga tõsiselt – iga sarnast juhtumit analüüsitakse äärmise põhjalikkusega ning vajadusel täiendatakse lennukite hooldusprotseduure, vahendas Reporter.ee. Lennuk pidi hoorajalt tagasi pöörduma.
http://www.youtube.com/watch?v=6bJzJ5vs1gI
"Eile õhtul ei läinud lennuki mootor põlema, küll aga tuli teadaolevalt mootori tagaosast välja leek;" kommenteeris piloot Mart Lubi. See võis olla põhjustatud põlemiskambrisse sattunud liigsest kütusest. "Konkreetselt see leek ohtu ei põhjustanud. Aegajalt tuleb sellised asju ikka ette."
Lennuameti teatel ei ole lennufirma ametlikku teadet intsidendist veel esitanud, aega on selleks 72 tundi. Küll oli ametil telefonivestlus lennufirmaga. "Antud juhul konkreetset ohtu ei olnud. See, miks leek välja tuli, oli tingitud sellest, et lennukil oli stardirezhiimil gaas põhjas. Kui meeskond nägi ebanormaalseid näiteid, katkestas stardi, võtsid gaasi maha ja järsust gaasi maha võtmisest see leek tuligi," kommenteeris Jaanus Ojamets, Lennuameti lennutegevuse osakonna juhataja. "Inimkeeli tuli see leek välja summutist."
16. jaanuari pärastlõunal lõhkes pärast õhkutõusmist ühe Boeingu veetoru, mis põhjustas elektrisüsteemide rikke ja lennuk pidi lennujaama tagasi pöörduma.
Tehnilise rikke tõttu jäeti ära ka üks reis 17. ja teine reis 18. jaanuaril.