Autor: Rivo Sarapik • 3. veebruar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pärnu Sadam: jääst hullem õnnetus bürokraatia

"Ega meie kõige suurem õnnetus ei olegi rasked olud lahel, vaid ametkonnad," märkis jäävangis Pärnu Sadama juhatuse liige Mati Einmann. Tema sõnul peaksid ametkonnad mõistma, et eksport on üks majandust edasi vedavaid mootoreid.

"Pärnu sadama kaudu liigub 50% Eestist eksporditavast ümarpuidust, turbast sama palju, puidugraanul, brikett ja muud kaubad peale selle," vahendas ERR sadama juhti. "Ei ole võimalik katkestada eksporti, sest ettevõtjad on näinud suurt vaeva, et sõlmida lepingud kauba müügiks, on kokku lepitud tarnetähtajad. Kui nad rikuvad seda, siis järgmisel aastal öeldakse, et te olete ebakindel partner ja me ei arvesta teiega, me ostame selle kauba Lätist, Leedust või Venemaalt," kirjeldas Einmann võimalikke tagajärgi.

Einmann lisas, et majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi esindajad on Pärnu sadama murede suhtes asjalikult ja mõistvalt häälestatud.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077