"Oleme põhimõtteliselt autode maksustamise vastu, aga kui üldse mingisugune automaks kehtestada, peaks see olema CO2 baasil," rääkis ta.
Uudla arvates pole täiendav maksustamine hea mõte, kuna näiteks maapiirkondades on auto hädavajalik tarbeese, samas on elatustase seal madal.
Teiseks ei tohi maksustamine hakata mõjutama uute autode müüki, kuna sellel on otsene seos liiklusohutusega, märkis ta. "Surmaga lõppenud liiklusõnnetuste arv on drastiliselt vähenenud just seetõttu, et autopark on noorenenud. Kui me nüüd pidurdame autopargi noorenemist, on oht, et numbrid võivad taas kasvama hakata," selgitas Uudla. Kui kehtestatakse registreerimise maks, siis hakatakse tõenäoliselt ostma rohkem kasutatud ja vanu autosid, lisas ta.
Kindlasti ei tohiks maks olla sellises suurusjärgus, et see mõjutaks automüügi numbrite vähenemist, märkis Uudla.