2016. aastal turule tuleva A320neo puhul võetakse kasutusele uued säästlikumad mootorid ja suured tiivaotstesse paigutatavad seadmed (inglise keeles Sharklets), mis tagavad kuni 15-protsendilise kütusekokkuhoiu – ehk kuni 3600 tonni vähem süsinikdioksiidi lendumist lennuki kohta aastas.
„Nende säästlikkuse poolest eesrindlike lennukite kasutuselevõtt võimaldab meil jätkata soodsate lennuhindade pakkumist oma klientidele,“ ütlesid IndiGo kaasasutajad Rakesh Gangwal ja Rahul Bhatia.
A320 on tänu 99,7-protsendilisele töökindlusele ja pikkadele hooldusvälpadele ühevahekäiguliste reisilennukite segmendis kõige kasumlikum „lennukiperekond“.
A320neo on perekonna piires plaaneri – ehk sisuliselt kõige osas peale mootorite – ülejäänud perekonnaliikmetega 95 protsendi ulatuses sarnane, pakkudes aga kuni 950 kilomeetrit pikema distantsi läbimise võimet või kaks tonni suuremat nimikoormust ehk tõstevõimet.