„Kui viis aastat tagasi lund ei olnud, siis kõik nutsid, et saaks lund,“ meenutas Arumeel. „Tänavu pole ju midagi erakorralist. Ma ütleks, et palju hullem lugu oleks siis, kui oleks kõva külm, aga õnneks seda ei ole. Ja ka see aeg on läbi elatud, kui kõik autod olid külma tõttu tee ääres. Ja see on palju hullem, sest see on juba eluohtlik olukord.“
Arumeele kinnitusel on ta saanud elektronkirjadega kontserni siseinfot, mille kohaselt näiteks Belgias ei toimu juba kolmandat päeva sisevedusid, sest 500 kilomeetrit Belgia teid on liiklusummikutes. „Kas seal ka meie autosid ummikus on, ei oska ma öelda, sest ma olen sellest tegevusest lihtsalt liiga kaugel,“ lisas Arumeel.
Tema sõnul veab Schenker peaaegu kõiki kaupu, välja arvatud värsked ja külmutatud toiduained. „Neid Eesti kliente, kes maksavad eraldi ajalubadusega transporditeenuse eest ja kellele siis kauba viivituse korral ka raha tagasi makstakse, on üks tuhandest või isegi üks kümnest tuhandest ehk tegu on väga harva juhusega,“ vastas Arumeel küsimusele, kuidas rasked lumetingimused ehk vääramatu loodusjõud võib transpordifirma ja kliendi suhteid mõjutada.