Eilse Estonian Air ja Cherry ühise kampaania käigus müüdi kinkekaarte 6,5 miljoni krooni väärtuses, mis ületas kordades portaali ja lennufirma ootusi.
„Jätkame koostöö Cherriga ja tulenevalt erakordselt suurest nõudlusest pakkume soodustustega lennupiletite ostmist ka neile, kel ost eile sooritamata jäi,“ lausus Estonian Airi Eesti turundusjuht Katrin Talvaku selle peale, kuidas nad heastavad Cherryle seda, et rikkusid lepingut.
Talvak rõhutas ka seda, et kõigiga, kes nendega kuni keskööni ühendust võtsid, suhtlevad personaalselt ja teevad neile alternatiivse pakkumise.
Talvaku sõnul valmistuti enne kampaania algust tehtud prognooside ning Cherry.ee seniste kogemuste põhjal kampaania käigus müüma 2500 soodushinnaga kinkekaarti. „Valmistasime kinkekaarte teatava varuga, kuid kinkekaartide müügi kiirus ning kogus ületasid oluliselt meie eelnevalt teostatud prognoosid. Sellist nõudlust ja müügitempot ei osanud keegi ette näha, kuna reeglina on selles keskkonnas keskmine ostude arv kordades väiksem,“ märkis Talvak.
“Kuna “toode” sai lihtsalt otsa, olime sunnitud kinkekaartide kampaania Cherry.ee keskkonnas lõpetama enne selle algselt planeeritud tähtaega,“ sõnas Talvak.
Estonian Air palub vabandust kõigilt, kellele kampaania enneaegse lõppemisega pettumuse valmistas. Lennufirma teeb eile end registreerunud inimesele, kel kinkekaarti ei õnnestunud soetada, personaalse pakkumise soodustingimustel piletiostuks Estonian Airi lendudel.
Cherry.ee tegevjuhi Priit Tompi sõnul ja Estonian Airi ühisel kohtumisel lepiti kokku, et tulenevalt suurest nõudlusest lennupiletite vastu korraldatakse üheskoos uus ühine kampaania. „Plaanime selle tuua oma klientideni järgmise aasta esimestel kuudel, kampaania detailid selguvad lähiajal,“ märkis Tomp.