Autor: Jaana Pikalev • 17. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

DPD: meie tööd pea 100% internetiga seotud

Interneti kadumine sunnib kõikki tellimusi edastama telefoni või faksi teel, mis on internetiga võrreldes väga töömahukas, vastas DPD Eesti ASi arendusprojektide juht Rainer Rohtla küsimusele, kui sõltuv on kullerfirma äri internetist.

„Katastroofi internetikatkestus tekita, sest ettevõttes on olemas protseduurid selleks puhuks,“ ütles Rohtla. Siiski on interneti puudumine DPD tööd tugevalt mõjutav. „Kui internet ära läheb, siis mõjutab see firma tööprotsesse peaaegu 100%, sest peatub ühendus serveritega, mille kaudu liigub tellimuste info klientidelt DPD-le ja edasi kulleritele, mis tähendab, et kõik tellimused tuleb käsitleda manuaalselt, see omakorda on väga töömahukas,“ selgitas ta.

Rohtla kinnitas, et kliendid saavad siiski kõik teenindatud ja nende saadetised õigel ajal kohale toimetatud.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077