Estonian Airi uue nõukogu juhi Joakim Heleniuse sõnul lendavad hetkel mitmed otselennud kahjumlikult, sest vaid eestlasega lennukeid ära ei täida. Seega oleks tulus näiteks Londoni või Pariisi lennud teha vahepeatustega Vilniuses või Poolas, kus saaks hulga reisijaid veel pardale võtta.
Niinimetatud põrkestrateegia tähendab Eesti reisija jaoks suuremat ajakulu kui otselennul. Samas ütles Helenius, et kindlasti on reisijate vahepeatustest pealekorjamine mugavam kui ümberistumine, sest siis pole kartust pagasit kaotada või järgmisele lennule hilineda.
Nii Estonian Airi juhi Andrus Aljase kui ka Helenius laususid, et Poolas on 10 lennujaama, mis on kõik reisijate arvu poolest suuremad kui Tallinna lennujaam. Seega võib Poolaga koostöö tähendada suurt reisijate arvu kasvu.
Aljanse sõnul võib tänu sellele meetodile tulevikus Tallinnast lennata peaaegu kõikidesse Euroopa riikide pealinnadesse.
Samas rõhutas Aljas, et otselennud ei kao ära. "Neil liinidel, mis juba praegu on kasumlikud - näiteks Moskva, Brüssel, Kopenhaagen - otselennud jätkuks," ütles Aljas.
Helenius lisas, et Estonian Airil on võimalik kasumisse jõuda juba tuleval aastal.