SmartPOSTi müügijuhi Vitali Vorobjovi sõnul on need arvud omavahel tihedas seoses. „Nüüd, kus on olemas mugav viis internetist ostetud kauba kohaletoimetamiseks ning kättesaamiseks, on ka veebikaupmehed aktiivsemaks muutunud ja e-kaubandus kasvab ühes SmartPOSTiga,“ kommenteeris Vorobjov. „Mõnes veebipoes ulatub SmartPOSTiga kohaletoimetatavate pakkide osakaal 80%ni,“ lisas ta.
Eelmise aasta septembris oli SmartPOSTiga kauba kohaletoimetamise võimalust pakkuvate e-poodide arv 181 ning sel aastal samal ajal 524. „Pakimahud kasvavad kõigi eelduste kohaselt veelgi, kuna jõuluhooaeg seisab alles ees,“ lisas Vorobjov.
SmartPOSTi on Eestis kasutanud ligikaudu 111 000 inimest, nendest 54 000 rohkem kui kaks korda ning 4700 inimest on kasutanud teenust üle kümne korra.
SmartPOSTi eesmärk on muuta kaugmüügi ehk peamiselt interneti ja postimüügi teel ostetud kaupade kättesaamine võimalikult kiireks ja mugavaks. SmartPOSTil on üle Eesti 46 pakiautomaati, mille kaudu on võimalik pakke saata ja vastu võtta. SmartPOSTi vahendusel saab pakke saata ka üle terve Euroopa, kus toimetatakse pakid kohale traditsioonilise postiteenuse abil.