Itella Logisticsi tegevjuht Meelike Paalberg rääkis, et paljud siin piirkonnas müüdavad rõivatooted valmistatakse väljaspool Eestit. Seejärel need transporditakse kas pakendatud kujul või rippuvalt. Hoolimata sellest, et osad rõivad transporditakse rippuvas asendis, kortsuvad tooted siiski osaliselt. Selleks, et lettidele jõuaks korralik toode, ongi vajalik rõivaid eelnevalt aurutunnelis töödelda ning vajadusel ka pakendada.
"Aurutunneli alternatiiv on käsitsi triikimine, seni triigiti kõik töötlemist vajavad rõivad käsitsi või saadeti kortsunult müüki. Käsitöö seab rõivaste mahule piirid ning on ka tööjõumahukas,“ selgitas Paalberg investeeringu vajadust. Aurutunnel viimistleb kleite, seelikuid, särke, T-särke, pükse, jakke, jopesid, mantleid. Aurutunneliga ei saa täiuslikku tulemust linaste kangaste viimistlemisel. Tunnelis viimistletakse kuni 1600 toodet tunnis, pakkimismasinal pakendatakse kilesse kuni 800 toodet tunnis. Seade pärineb Saksa firmalt Veit. Lähim sarnane asub Soomes, Itella Logisticsi Lahti logistikakeskuses. Eestis kasutavad Itella Logisticsi aurutunnelit PTA Grupp ja Baltika. PTA Grupp ASi logistikajuht Eve Klemen näeb aurutunneli eeliseid väljaspool Eestit toodetud toodetele kiire ja hea lõppviimistluse andmises. Samuti Klemeni sõnul oluline toodete rippasendis transpordiks vajaliku transpordikiletuse olemasolu. "See kõik aitab kiirendada tarneaega ja võimaldab meil keskenduda müügiprotsessile,“ sõnas ta. „Itella Logistics on rippuvate rõivaste käsitlemisel ja transpordil Eestis turuliider. Aurutunneli lisamisega soovime klientidele anda võimaluse keskenduda oma põhitegevusele, rõivaste turustamisel, “ märgib Meelike Paalberg.