Ehkki kindlat otsust pole veel sündinud, käib intensiivne töö kohtadel peal, teatas taksofirma juht Janis Naglis.
Igal riigil on omad plussid ja miinused, kuid nendega püütakse kohaneda. Näiteks Tallinnas on sadama ümbruses valitseb varjatud turumonopol, mis võib segada Baltic Taxi tegutsemist, nentis ta.
Leedu kasuks räägib geograafia: väikesed vahemaad aitavad minna sellele turule väikeste kuludega, teisalt on sealgi omad probleemid.
Praegu on üks taksofirma töögrupp tutvumas oludega Kiievis.
Otusus, millises riigis ja millal tööd alustada, sünnib ilmselt iga turu hindamise järel. Siiski kavatseb Baltic Taxi Naglise sõnul välismaal kontsentreeruda tööle korporatiivklientidega. "Meie eesmärgiks pole neis maades muutuda peatustes seisvateks taksodeks," teatas Naglis.
Baltic Taxi omanikud on Janis Naglis (30%) ja Baltijas aviacijas sistemas (70%). Viimane kuulub airBalticu juhatuse esimehele ja presidendile Bertolt Flickile.