Autor: Siim Sultson • 2. juuni 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Estonian Airi personal airBalticu moodi riidesse?

Vastuseks Estonian Airi vormiriietuse uuendamise kavale soovivad Läti moedisainerid panna lennufirma ise riidesse - olla senine vormirõivas liiga rahvuslik ning neil airBalticu kogemus varnast võtta, teatab Latvian Fashion Foundation.

""Estonian Airil oli väga kohaliku ja rahvusliku välimusega vormiriietus. Meie aga kutsuksime Eesti lennukompaniid üles suuremale rahvusvahelisusele. Läti moeloojad on oma originaalsete ideede poolest tuntud terves maailmas. Näiteks eelmisel aastal disainis Natalija Jansone uued vormirõivad Läti lennufirmale airBaltic ning neid saab nüüd imetleda sajal erineval lennusuunal üle maailma ja seitsmel lennuliinil ainuüksi Eestis.

Läti moeloojad on võimelised pakkuma Eestile sama kvaliteetseid tooteid, kui nad on juba pakkunud airBalticule,” kommenteeris Latvian Fashion Fundationi juhatuse liige Inita Saulite-Zandere," kõlab lõunast tulnud moedisainerite pakkumine.

Estonian Air teatas hiljuti uue äristrateegia kasutuselevõtust, mis lätlastest moedisainerite sõnul põhineb pardapersonali vormiriiete uuendamisel. Läti moeloojad ja disainerid olla valmis Eesti kolleegidele selles väljakutses konkurentsi pakkuma ning looma Eesti lennukompaniile originaalsed univormid.

Latvian Fashion Fundation on mittetulunduslik organisatsioon, mis asutati oktoobris 2008. Fond ühendab disainereid, et arendada ja turundada Läti moetööstust, toetada moega seotud algatusi maailmas ning populariseerida Läti moeloojaid nii Lätis kui välismaal, tutvustavad lätlased end.

"Estonian Airi uus äristrateegia ei põhine mitte pardapersonali vormiriiete vaid eelkõige toodete ja teenuste uuendamisel ning parandamisel. Pardapersonali vormirõivaste uuendamine on üks väike osa suurest projektist, mille raames on kokku kümme erinevat etappi. Esimene etapp oli tasuta suupistete tagasitoomine turistiklassi piletiga reisijatele," kummutas Estonian Airi PR-direktor Ilona Eskelinen lätlaste ettekujutuse eestlaste lennufirma äristrateegiast.

"Estonian Air on Eesti rahvuslik lennukompanii, kes toetab iga oma tegemistega eelkõige Eestit ja Eesti tootjaid. Seetõttu oli ka meie konkurss suunatud Eesti moeloojatele ja – tootjatele," tõmbas Eskelinen maha konkreetse piiri.

  

 

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077