Kui 2009. aasta aprillis võeti euroliidus arvele 1 225 731 uut sõiduautot, siis selle aasta aprillis 1 134 701 uut sõiduautot ehk 7,4% vähem.
Tegemist on kümne kuu järel esimese langusega. Põhjuseks on eelmise aasta esimesel poolel mitme riigi valitsuste käivitatud autovahetusprogrammid, mis viisid toona uute autode arvelevõtmise tulemused kõrgemaks. Samas 2010. aasta alguskuudel said need programmid enamasti läbi ja arvelevõtmise tulemused hakkasid kahanema.
Uute sõiduautode arvelevõtmisel oli suurim kukkuja Bulgaaria (-50,8%; tasemelt 2 443 tasemele 1 201), teiseks jäi Slovakkia (-50,5%; tasemelt 9 778 tasemele 4 836), kolmandaks Ungari (-45,7%; tasemelt 6 715 tasemele 3 647), neljas oli Saksamaa (-31,7%; tasemelt 379 626 tasemele 259 414). Langejate viisiku lõpetab Eesti (-25,1%; tasemelt 942 tasemele 706).
Lätis oli arvelevõtmiste muutus null ehk nii eelmise kui selle aasta aprillis võeti kummalgi korral uusi sõiduautosid arvele 327. Leedus uute sõiduautode arvelevõtmine kahanes 7,9% ehk tasemelt 631 tasemele 581.
Uute sõiduautode arvelevõtmisel oli suurim kasvaja Iirimaa (+95,4%; tasemelt 4 373 tasemele 8 544), järgneb Rootsi (+40,7%; tasemelt 18 249 tasemele 25 668), kolmas on Soome (+39,7%; tasemelt 7 445 tasemele 10 401), neljas Hispaania (+39,3%; tasemelt 67 214 tasemele 93 637) ja viienda koha haaras Portugal (+32,9%; tasemelt 12 191 tasemele 16 202).
Kreekas uute sõiduautode arvelevõtmine kahanes vaadeldavate perioodide võrdluses 13,4% ehk tasemelt 14 369 tasemele12 448.