Tegemist on hilissügisel seiskunud Tallinn-Helsingi-Rostocki liiniga, millest jäid üle 200-meetrised parvlaevad Superfast VII ja Superfast VIII. Toona, novembri lõpus oli põhenduseks laevade korraline talvine tehnohooldus. Uue hooaja graafikuid pole seni ikka välja tulnud. Firma ise lubab teatada uusimatest võimalikest muudatustest....
Tallink Silja tegevjuhi asetäitja Pasi Näkki sõnul peaks uuem Rostocki liini alane teave ilmuma firma kodulehele mai alguses.
Tema seletusel uuritakse edasi erinevaid võimalusi. Siiski ta ei öelnud, mis võimalusi...
Vahepealsel talvel püüti neid laevu suunata Haiiti päästetöödele, samuti ka rentida Kanadsse. Kuid viimases tekkis vaidlus ja vastuseis, kuna leiti, et parem on laevad ikka ise ehitada - raha jääb kodumaale ja inimesed saavad tööd. Pealegi on euroliidualalt pakutavad Tallinki laevad pea kümneaastased.
Superfast VII ja Superfast VIII laevad sai
Tallink aastal 2006, kui osteti ära
kreeklaste Superfast Ferries Läänemere äri. Samal aastal ostis Tallink ära ka Silja Line´i.
Kui Tallink loobub Rostocki liinile naasmisest, siis jääb Saksa suunaliste reiside ainsaks võimaluseks itaallaste Grimaldi perekonnale kuuluv Finnlines, mis kulgeb Travemünde-Helsingi, Rostock-Gdynia-Helsingi liinidel.