Kui 2009. aasta märtsis müüdi Eestis uusi tarbesõidukeid 132, siis selle aasta märtsis 116 ehk 12,1% vähem.
Samas selle aasta jaanuarinäitu (78 tarbesõidukit) ületas märts 48,7%-ga ja veebruarinäitu (69 tarbesõidukit) 68,1%-ga.
Segmenditi läksid enim kaubaks väikekaubikud kaubaruumiga alla 4m3 (36 tükki). Järgnesid kaubikud täismassiga 2,8-3,49 tonni (19) ja kaubikud täismassiga kuni 2,79 tonni (17). Edasi tulid kaubikud täismassiga 3,5 tonni (13). Pick-up tüüpi masinaid läks müüki 9, sadulveokeid samuti 9, järgnesid veokid täismassiga 3,5 tonni. Lisaks müüdi enam kui 32 istmega busse 3, muid veokeid 2. Veokeid täismassiga 12-15,99 tonni läks müüki 1, busse istmete arvuga 20-32 samuti 1.
Kõige popim tarbeauto märgi järgi oli Peugeot, teine Mercedes-Benz, kolmas Ford.
Märtsis müüdud tarbeautod:
Peugeot 27
Mercedes-Benz 18
Ford 17
Citroen 8
Opel 8
Škoda 8
Iveco 6
Fiat 4
Volkswagen 4
MAN 3
Scania 3
DAF 2
Isuzu 2
Mitsubishi 2
Hyundai 1
Nissan 1
Toyota 1
Volvo 1