Autor: Siim Sultson • 25. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbesõidukimüügis soodustustel lõpp

Tarbesõidukite müüjad ei usu, et ükski soodustus pikka aega madalseisus olnud müügiturgu enam üles aitab.

Tänavu aasta suuri soodustusi tarbesõidukite müügis klientidele enam ei pakuta. Uute tarbesõidukite müük on sarnaselt kogu uute autode müügituruga langenud viimaste aastate madalaimasse seisu. Turu elavdamist sooduskampaaniate abil müüjad enam ei ürita. Kui nõudlust ei ole, siis ei aita ka soodustused, ütlevad nad.

Mida tarbesõidukimüüjad alanud aastaks ennustavad, sellest loe just ilmunud Logistika kuukirja paberväljaandest.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077