Autor: Siim Sultson • 23. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vedaja valikul nori ja kontrolli

Kui ühekordsel veol pääseb lepinguta, siis pikema-ajalisel koostööl sõlmi see vedajaga kindlasti ja detailselt. Hinnalise kauba veol tee leping alati.

Vedajate töökultuur on ikka veel madal. „Vedaja valimisel tuleb tema tausta uurida, kui kaua turul olnud, kui palju autosid on, et kas jõuab turgu ära katta ja lõpuks võiks küsida, kui palju autojuhid palka saavad, et nad laiali ei jookseks,“ soovitas Infotark ASi juhatuse esimees Jüri Ross.

"...Mul on olnud vendi, kes seni on vaid õlut vedanud ja ei oska kalluriga manööverdada, kallutada, laotada ning lõpuks keeravad püsti kastiga terve masina külili,“ rääkis oma kogemustest vedajatega OÜ Üle logistik Anti Kasuk

"...Oluline on vaadata, et veovahend oleks sobilik,  puhas ja juht korrektne. Tasu kindlasti peale tööd,“ pani Smarten Logistika AS-i juhatuse esimees Mait Miller kliendile südamele.

Mida vedaja valikul kontrollida, mille kallal norida, sellest loe tänase Äripäeva paberlehe logistikarubriigist.

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077