"Ei, selle ühe õnnetuse pärast ei ole veel põhjust seda lennukitüüpi Eestis ära keelata. Euroopa Liidus võib seda õhusõiduki tüüpi kasutada," kostis ta küsimusele AN-26 tüübi saatuse kohta Eestis.
Oli ju selletüübilise lennuki hoolde vastavus euronormidele tõsiseks kõneaineks kolm ja pool aastat tagasi. Toona, septembris 2006, oli probleemiks, et Läti lennuettevõtja RAF-Avia Airlines tegi Tallinna ja Helsingi vahel kaubavedu lennukiga AN-26. Ühtpidi oli Läti lennuamet selle lennukitüübi kandnud lennuettevõtja sertifikaadile. Teisalt aga "...Eesti lennuameti hinnangul ei ole AN-26 hoolduskorraldus vastav Euroopa Komisjoni määruse nr 2042/2003 145. osa nõuetega sätestatule ning selle lennukiga reisijate või kauba vedu ärilistel eesmärkidel on Eestis keelatud."
Kaskel oli sügisel 2006 AN-26-ga Eestis lendamise osas üsna kriitiline, lausudes siis: "Lennuameti hinnangul on tekkinud olukord tugevasti kahjustanud Euroopa õigusruumis ning ühisturumajanduse alustes kehtivat võrdse kohtlemise printsiipi." Siis esitas Lennuamet Euroopa Komisjonile ning Euroopa Lennuohutusametile teatise, et "...et nad kujundaksid seisukoha ja astuksid kiireid samme, et oleks tagatud nõuetekohane lennuohutus ning ettevõtete võrdne kohtlemine."