2009. aastal kaotas Tulika Takso oma tellijate mahtudes 30%, kuid toetudes suurele püsiklientide baasile, loodab firma sellest aastast paremat. Autode parkigi loodetakse sel aastal paisutada.
Kuidas suhtute sellesse, et Tallinnas on osa taksopeatusi renditud
teatud taksofirmadele? Kas see võib kahjustada konkurentsi taksoturul?
Olen seda meelt, et Tallinna idee anda taksopeatusi rendile on tõhusaim
meetod taksonduse korrastamiseks ning linnakodanikele ja turistidelenormaalse taksoteenuse tagamiseks.Konkursil taksopeatuste rentimiseks saavad osaleda kõik taksofirmad jaFIE-de ühendused - ma ei oska siin küll konkurentsi kahjustumist näha.
Kuidas on Tulikal läind 2010. aasta kaks esimest kuud? Kuidas laekusid
tulud võrreldes eelmise aastaga?
2010 aasta on läinud prognoositust paremini. Ilmselt on siin oma osa ka
ilmastikuoludel. Tegelikult on meie püsiklientide baas staazikas ja usaldusväärne ning laekumistega võib üldiselt rahule jääda. Kui parimate aegadega (2008) võrreldes vähenes taksotellimuste hulk ligi 30%, siis praeguseks on olukord stabiliseerunud. Seda, kas tellimuste arv lähiajal ka tõusma hakkab ei oska täna veel öelda.
Kuidas hindate oma konkurenti Tallink Taksot, kes enda väitel on ka selle aasta kahel esimesel kuul ärimahtudelt ja klientide arvult kasvanud
50-60%?
Ei oska hinnangut anda. Tundub, et tegemist on väga kuluka projektiga, kuhu
omanikud järjest uusi rahasüste teevad.
Millised on Tulika ootused ja eesmärgid aastaks 2010?
Ootame, et inimestes ikka rõõmu ja optimismi jätkuks - küll siis tulevad ka
taksosõidud. Eesmärgid: kasvatada taksode arv tänaselt 175-lt 200-ni, ikka rõhuda teenuse kvaliteedile, kasvatada taksotellimuste hulka vähemalt 20%.