Sõbra Takso OÜ ja Krooni Takso OÜ juhatuse liige Margus Trempi tõdes, et väikefirmadele jääb peatuste kinnistamise poleemika üsna kaugeks.
"Need, kel peatused on, neil on ka kaks korda kõrgem letihind. See kinnistamine on kahe otsaga asi. Ühtpidi on nendest peatustest nüüd kadunud nö varrukamehed, teistpidi see kinnistamine meile ei meeldi. Kuid... las need suured firmad siis sõidutavad kliente 13 krooni kilomeeter, meie saame samal ajal vedada kliente hinnaga 5 krooni kilomeeter," arutles ta.
Suurtegija, paarikümnemiljonilise kahjumiga eelmise aasta lõpetanud Tallink Takso laienemisplaanide kohta kostis Trempi vaid: "Eks neil kliente ikka tuleb..."
Veidi hiljem lisas ta:" Tunnen hirmu, et kui Tallink Takso liiga Tulika marjamaale läheb, tuleb Tulika meiesuguste turule.... Elame-näeme, kas Tallink Takso suudab vastu pidada oma maailmavallutusplaanides. Kui suudab, siis on kõik tema."
2009. aastale tagasivaadates tõdes Trempi, et möödunud aasta hinnasõda oli üsna kurnav, kuid juba on märke, et hinnad hakkavad tõusma. Ehkki eelmise aasta majandusaasta aruanne pole veel valmis, teatas Trempi, et 2009. aastal suutsid Sõbra Takso ja Krooni Takso jõuda väiksesse plussi. "Kuid selline majandamine pole jätkusuutlik.... autod vananevad ja nii ei saa pikalt jätkata," osutas ta möödunud aasta stressirohkele majandamisele.
Alanud aastalt lootis ta tariifide tõusu, sest kütuski ju kallineb, samuti, et ehk hakkab Tallinn taas taksolube väljastama.
Kas taksosid on turul endiselt liiga palju?
"See on nii ja naa. Teisipäeval-kolmapäeval on neid liiga palju, reedel-laupäeval-pühapäeval liiga vähe. Eks taksode arv on kogu aeg sama, kuid nendel perioodidel erineb nõudlus 3-4 korda."