Autor: Siim Sultson • 5. veebruar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Posti hange üleval

Eesti Post tahab 127 bensiini- ja diiselmootoriga kaubikut ning 5 gaasimootoriga kaubikut, millel oleks kaubaruumi alates 2,7 kuubist, ilmneb riigihangeteregistrist.

 Eile õhtu poole jõudiski riigihangete registrisse Eesti Posti kaubikuhange.

Tegemist on siis avatud hankemenetlusega, mille eesmärk on osta 132 kaubikut kaubaruumiga alates 2,7 m3 36-kuulise raamlepingu alusel.

Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 43000000 krooni. Hankeleping on jagatud osadeks. Seega peaks masinate hind tulema hinnanguliselt keskmiselt koos käibemaksuga 390 000 krooni.

Eeldatav kogus I osale (bensiini- ja diiselmootoriga kaubikud) 2010. aasta jooksul on 127 kaubikut. Eeldatav kogus II osale (gaasimootoriga kaubikud) 2010. aasta jooksul on 5 kaubikut. Järgnevate aastate kogused täpsustatakse vastavalt Eesti Posti vajadustele.

Hankelepingu sõlmimise kriteeriumiks on madalaim hind

Hankedokumentide taotlemise või nendele juurdepääsu viimane tähtpäev on 11. märts 2010 kell 15:00.

Hanke tähtaeg opn 15. märts 2010 kell 11:00

Pakkumised avatakse 15. märtsil 2010 kell 11:15

Dokumendid on tasuta. 

"Hankija finantseerib Kaubikute ostu liisingfirma kaudu, kellele Pakkuja esitab Kaubikute ostu eest tasumisele kuuluva arve. Liisingufirma valib Hankija. Arved hooldus- ja remonditeenustele esitatakse üks kord kuus arved elektrooniliselt pdf-formaadis. Tellija kohustub Täitja poolt esitatud arved tasuma 21. päeva jooksul selle esitamise päevast alates," seisab kirjas riigihangete registris.

Kvalifitseerumistingiumustes pakkuja renomee kohta on kirjas järgmist:

"1. Pakkujal esitada kinnitus, et teda või tema seaduslikku esindajat ei ole kriminaal- või väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialaste või rahapesualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud või karistus on tema elu- või asukohariigi õigusaktide alusel kehtiv.

2. Pakkujal esitada kinnitus, et ta ei ole pankrotis või likvideerimisel, tema äritegevus ei ole peatatud või ta ei ole muus sellesarnases seisukorras oma asukohamaa seaduse kohaselt.3. Pakkujal esitada kinnitus, et tema suhtes ei ole algatatud sundlikvideerimist või muud sellesarnast menetlust tema asukohamaa seaduse kohaselt.4. Pakkujal esitada Maksu- ja Tolliameti tõend ning Pakkuja elu- või asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri või Pakkuja asukohariigi vastava pädevusega ametiasutuse tõend selle kohta, et Pakkujal on nõuetekohaselt täidetud õigusaktidest tulenevad riiklike maksude, tema elu- või asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused seisuga mitte vanem, kui hanketeate riiklikus riigihangete registris avaldamise kuupäev.5. Pakkujal esitada kirjalik kinnitus, et Pakkuja ei ole samas riigihankes või ühe hankemenetluse raames osadeks jaotatud riigihanke korral sama osa suhtes esitanud ühispakkumust, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi, esitanud mitu pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega.6. Pakkujal esitada kirjalik kinnitus, et Pakkuja ei ole esitanud valeandmeid Hankija kehtestatud nõuetele vastavuse kohta.7. Pakkuja peab olema seaduse kohaselt registreeritud asukohamaa äriregistris või Eesti äriregistriga analoogses registris. Hankija kontrollib Eestis asuva äriühingu registreeritust (tõendit ei pea esitama). Kui välisleping ei sätesta teisiti, tuleb välisriigis registreeritud Pakkujal esitada registreerituse kohta asukohariigi pädeva registri apostilliga kinnitatud või legaliseeritud tõend, mis ei tohi olla hanketeate riigihangete registris avaldamise kuupäevast varasema seisuga."

Lisaks tahavad kvalifiteerumistingimused pakkujalt majandusvõimekuse osas järgmist: 

"1. Pakkuja kahe viimase majandusaasta aruanne peab olema koostatud ja auditeeritud vastavuses raamatupidamise seaduse §-ga 14 – Pakkujal esitada viimase auditeeritud majandusaasta aruanne või aruande väljavõte koos audiitori otsusega (RHS § 40 lg 1 p 2).

2. Pakkuja viimase kahe majandusaasta (2008, 2009) netokäive sõidukite müügi osas peab olema kokku vähemalt 20 000 000 EEK (kakskümmend miljonit) krooni – esitada väljavõte Pakkuja viimase kahe majandusaasta (2008, 2009) netokäibe kohta sõidukite müügi osas.3. Ühispakkujad võivad enda majandusliku ja finantsseisundi kvalifitseerimistingimustele vastavuse tõendamiseks summeeritavate näitajate puhul summeerida kõigi ühispakkujate vastavad näitajad. (RHS § 40 lg 4)."

Veel tahetakse pakkujalt kvalifitseerumiseks tehnilise võimekuse osa alljärgnevat:

"1. Pakkuja peab olema viimasel kahel aastal (2008, 2009) täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud hanke esemele vastavas osas – Pakkujal esitada hankelepingute olemasolu korral nimekiri koos nende riigihangete viitenumbritega, maksumuste, sõlmimiste kuupäevade ja infoga teiste lepingupoolte kohta, sh teise lepingupoole väljaantud tõend hankelepingute nõuetekohase täitmise kohta.

2. Pakkujal peab olema vähemalt 2-aastane Kaubikute või hanke esemega sarnaste autode müümise kogemus – esitada kinnitus nõutud kogemuse olemasolu kohta.3. Pakkuja peab omama vähemalt 2-aastast Kaubikute või hanke esemega sarnaste autode hooldus- ja remonditööde tegemise kogemust– esitada kinnitus nõutud kogemuse olemasolu kohta.4. Pakkujal peavad olemas olema Kaubikute hooldus- ja remonditööde tegemiseks vajalikud seadmed ja tehniline varustus ning tööde tegemiseks vajalikud teeninduspunktid üle Eesti vähemalt järgmistes asukohtades või nende linnadele lähimas kohas, kuid mitte kaugemal kui 20 km:a) Riigihanke I OSA-s – teeninduspunktid Tallinnas ja Tartus - esitada kinnitus hooldus- ja remonditööde tegemiseks vajalike seadmete, tehnilise varustuse ja teeninduspunktide olemasolu kohta Tallinnas ja Tartus või kirjalik kokkulepe, mille alusel on Pakkujal võimalik Lepingu täitmiseks kasutusse võtta vajalikke seadmeid ja tehnilist varustust ning teeniduspunkte. Täiendavalt tuua välja teeninduspunktide asukohad (täpne aadress) ning lahtiolekuajad. Pakkuja peab tagama teenindamise Pärnus, Rakveres, Viljandis, Kuressaares, Paides, Jõhvis ja Haapsalus. Kui pakkujal puuduvad teeninduspunktid Pärnus, Rakveres, Viljandis, Kuressaares, Paides, Jõhvis ja Haapsalus, siis esitada kinnitus, et Pakkuja toimetab nimetatud asukohtades asuvad Kaubikud hooldus- ja remonttööde tegemise ajaks omal kulul teeninduspunkti. (RHS § 41 p 1 lg 8).b) Riigihanke II OSA-s - Tallinnas ja Tartus - esitada kinnitus hooldus- ja remonditööde tegemiseks vajalike seadmete, tehnilise varustuse ja teenindusjaamade olemasolu kohta või kirjalik kokkulepe, mille alusel on Pakkujal võimalik Lepingu täitmiseks kasutusse võtta vajalikke seadmeid ja tehnilist varustust ning teenidusjaamasid. Täiendavalt välja tuua teenindusjaamade täpsed asukohad (aadress) ja lahtiolekuajad. (RHS § 41 p 1 lg 8).5. Ühispakkujad võivad enda tehnilise ja kutsealase pädevuse kvalifitseerimisetingimustele vastavuse tõendamiseks summeeritavate näitajate puhul tugineda kõigi ühispakkujate vastavatele summeeritud näitajatele, kui see on vastava kriteeriumi olemuselt tulenevalt võimalik (RHS § 41 lg 7).6. Ühispakkumise esitamise korral esitavad ühispakkumises osalevad isikud ka nende ühisele esindajale antud volikirja."

 Riigihanke I OSA – bensiini- või diiselmootoriga Kaubikud, sh Kaubikute hooldus- ja remonditööd

Kaubikute kaubaruumiga alates 2,7 m3 ostmine. Pakkuja ülesandeks on ka kaubikute hooldus- ning remonditööde teostamine ja ostetavate kaubikute jääkväärtuse tagamine.

Riigihanke II OSA – gaasimootoriga Kaubikud, sh Kaubikute hooldus- ja remonditööd

Gaasimootoriga kaubikute kaubaruumiga alates 2,7 m3 ostmine. Pakkuja ülesandeks on ka kaubikute hooldus- ning remonditööde teostamine ja ostetavate kaubikute jääkväärtuse tagamine

Mõlema osa puhul ei rahastata struktuuritoetustest, see ei ole seotud projekti ega programmiga, mida rahastatakse ühenduse vahenditest.

Kummalgi riigihanke osal ei rakkendata keskkonnasäästlikke nõudeid

MEENUTUSEKS: sügisel katsetati gaasiautosid: toona oli masinaks Opel Combo. ..

 

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077