Eraldi võetuna anti üle 402 A320 perekonna lennukit ja 86 A330/A340 tüüpi lennukit. Mõlemad on senised parimad aastatulemused. Lisaks toimetati klientide kätte 10 lennukit A380s. Airbusi sõjalennukite divisjon Airbus Military tarnis mullu 16 väikest ja keskmise suurusega transpordilennukit.
Raskele turuolukorrale vaatamata täitis Airbus oma eesmärgi ka uute tellimuste osas. Kokku telliti Airbusilt 310 lennukit, mis hinnakirja järgi maksavad kokku 34,9 miljardit dollarit ja moodustavad 54 protsenti maailma üle 100 istekohaga lennukite turust.
Tellimuste hulgas on 228 A320 perekonna lennukit ja 78 A330/A340/A350 XWB perekonna lennukit, lisaks neli uue A380 tellimust. Vaid kolm nädalat pärast järgmise põlvkonna A350 XWB lansseerimist ületas Airbus selles kategoorias tähendusrikka 500 tellimuse piiri. 2009. aasta lõpuks oli Airbusile kogunenud kokku 3488 lennukitellimust väärtusega 437,1 miljardit dollarit, mis võrdub kuue aasta kogutoodanguga.
Ettevõtte kaasajastamisprotsessi käigus moodustati sõjalise otstarbega lennukite tootmise divisjon Airbus Military, millega viidi ühtlasi lõpule militaarlennukite tootmise lõplik integreerimine. Edukate ümberkorralduste tõestuseks oli A400M (MSN 1) esmasõit möödunud aasta detsembris.
Lõpule jõudis ka esimese A330-l baseeruva mitmeotstarbelise tanker-transportlennuki ümbertegemine Austraalia kuninglike õhujõudude jaoks, mis antakse plaanipäraselt üle 2010. aasta keskel. Selliseid lennukeid telliti juurde veel kolm, mis teeb nende koguarvuks 28. Möödunud aasta oli edukas ka väiksemate transportlennukite osas, seitsmelt kliendilt laekus 19 tellimust. Sealhulgas telliti üks C-212, kaks CN-235 ja 16 C-295 tüüpi lennukit.
Taaskord ületas oma eesmärke ka Airbusi ümberstruktureerimiskava „Power 8“, mis aitas vältida ligikaudu 2 miljardi euro väärtuses kulutusi. „Power 8+“ peaks säästma Airbusile aastaks 2012. täiendavalt 650 miljonit eurot.
„Arvestades sellega, kui raske oli majanduslik ja finantsiline keskkond, läks 2009. aasta meil hästi,“ ütles Airbusi president ja tegevjuht Tom Enders. „Edu võtmeks olid Airbusi meeskonnavaim ja paindlikkus, samuti lähedane koostöö klientide, tarnijate ja finantsasutustega. Me plaanime hoida tootmise 2008/2009 tasemel, kuid samas tuleb olla mõistlik ja paindlik. Raskused ei ole veel läbi.“