Sügisel Frankfurdi autonäitusel ideeauto Fluence Z.E. Concept nime all esitletud elektrisõidukit hakatakse tootma samal koosteliinil, millel toodetakse pereauto Fluence mudeli bensiinimootoriga versioone. See võimaldab Renault’l ära kasutada sealse tehasese infrastruktuuri ja tootmistehnoloogiat, mis kokkuvõttes võimaldab Renault’ pakkuda elektriautot samasuguse hinnaga nagu sisepõlemismootoriga mudeleid.
Fluence on keskklassi sedaan. Elektriversiooni omanik saab sõiduki akut laadida kolmel erineval viisil: tavaline laadimine (4-8 tundi), kiirlaadimine (20 minutit) või kohene lahendus (3 minutit). Viimane toimub akuvahetusjaamas Quickdrop meetodil.
Renault Fluence elektrisõidukid tulevad 2011. aasta esimeses pooles müüki kõigepealt Iisraelis ja Taanis ning seejärel teistes riikides.
Renault esitles hiljuti oma nelja elektrilist ideeautot, mille juures kasutatav tehnoloogia on väga sarnane sellele, mis tuleb kasutusele 2011. aastal seeriatootmisesse jõudvate mudelite juures. Nüüdseks on teada ka kõigi nelja sõiduki tootmiskohad. Zoe Z.E. Concept iseeautol põhinevat linnaautot ja elektrilist Kangood asutakse tootma Prantsusmaal, vastavalt Flins’is ja Maubeuge’s. Twizy Z.E. Concept ideeautol põhinevat sõidukit asutakse ehitama Valladolidis, Hispaanias ja Fluence Z.E. Concept’il põhimevat mudelit Türgis, Bursa linnas.