"Siiki ma ei usu, et keegi teeks sellest pikaajalisi järeldusi," jahutas ta kohe oletusi, et streigi tõttu võidaks lennunduse turg vähemalt siin regioonis ümber mängida.
Aviese ja airBalticu käitumist pidas ta pigem hetkeemotsiooniks, millel kindlasti pikka iga pole.
"Neid streike on Finnairil olnud ka enne, kuid hõredalt, viimane 2000ndate algul," meenutas Loik. Tema seletusel seni, kuni streike on hõredalt ja need ei kesta kaua, ei juhtu turul midagi. "Kui streik kestab kaua, siis on võimalik...," jättis ta lennuturu muutumise võimaluse lahtiseks.
"Me keegi ei tea, milla streik lõpeb. Ootame, et see lõppeks ruttu. Kas me saame hästi vaadata ühe firma langusele...? Oleme väga mures," tunnistas Loik.
Tallinna Lennujaam kaotab Finnairi streigi tõttu päevas kuue lennu jagu maandumistasusid. "Veel on vara kahjusid kokku lüüa," ei kiirustanud lennujaama juht kahjunumbrit nimetama.
Kas on võimalik, et Soome lendurite välismaalastest lendurite vastasuse taga on ka Eesti piloodid?
"Oleme ju euroliidus ja meil on tööjõu vaba liikumine. See on komponent, milllega tuleb arvestada," kostis Loik kavalalt.