Autor: Siim Sultson • 12. november 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pizzatakso: gaasiauto väärtus kaheldav

"Meie klimaatilised olud ei soosi seda gaasiautot, see on pigem lõunamaa jaoks. Tulevikus vaataksin gaasi asemel ikka elektri poole," ei pidanud gaasiautot suuremaks asjaks Pizzatakso tegevjuht Heimar Tartes.

Lisaks on tema arvates seni küll odavama gaasiliitri hind ikkagi ettearvamatu - ühel hetkel võib see olla väga kallis. Kuna diisel ja bensiin on igapäevasõitudel ka kulukad, eelistabki Tartes tulevikus elektriautot. "Kuid praegu on masu ja ei osta midagi," lisas ta.

Pizzatakso opereerib praegu igapäevaselt kahe autoga: diiselmootoriga Seat Incaga ja bensiinimootoriga Volkswagen Caddyga. Mõlema igakuine kütusekulu on siiski sama: keskmiselt 3000 krooni masina kohta.

Mis neil siis vahet?

"Eks diisel annab säästu pigem pikkadel sõitudel ja... jah, ega see väiksema mootoriga bensiinimasin ka kulukam ole," arutles ta.

"Surugaasile ma pole veel mõelnud - eks näis kuidas selline masin end üldse õigustab," jäi ta sekptiliseks Eesti Posti surugaasiga auto katsetamise osas.

Seni on Tartese meelest  tulevikusooviks ikkagi elektriauto .

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077