Autor: Siim Sultson • 28. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaljurand: Peame olema kõigesööjad

"Kas oleme nii rikkad, et võiksime millestki loobuda!?" küsis Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand retooriliselt sadama tulevikusuundumuste otsustamise teemal.

Et Eesti on ikkagi väike maa, tuleb maast üles korjata kõik avanevad võimalused. Lihttransiidist tase kõrgem töötlev transiit oleks vaid osa sellest, millega tuleb tegeleda - katmist vajavad muuhulgas ka ro-ro veod, mahukaubad.

Seega ei loe siin ka mujal mureteemaks olev konteinerikriis. Miks? "Kui Soome on

tõsine ekspordimaa, siis meie alles tahame selleks saada," osutas Kaljurand põhjanaabrite näiteks suurele paberi ja puu ekspordile.

Seega võimaluste otsimisel tuleb hoida silmad lahti. Üleeile Tallinna Sadama juhatuse liikme Allan Kiili välja öeldud idee vedada Hiinast transiidikorras kaupa meritsi üle Põhja Jäämere on taas üks võimalus. "Ma ei näe siin märkimisväärset edu," ei pidanud Kaljurand seda esiotsa tõsiseltvõetavaks transiiditeeks.

Peal viivu mõtlemist lisas ta:"...kuid ajaliselt on see huvitavam, kui altkaudu, mööda seniseid teid tulles..."

 

 

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077