Kokku on müük üheksa kuuga vähenenud 17,6%. Euroopas kasvatas PSA Grupp oma turuosa 13,4 protsendini, näidates eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 0,5%-list kasvu. Grupi tarbesõidukite turuosa tõusis aga 19,2 protsendilt koguni 22,1 protsendini. Kui Venemaal kukkus sõiduautode ja tarbesõidukite turg tervikuna kolmandas kvartalis 55,8 protsenti, õnnestus PSA Grupil nendes tingimustes oma turuosa suurendada 2,9 protsendi võrra. Hiinas, kus uute sõidukite müügiturg saavutas tänu valitsuse toetusele rekordilise taseme ning tõusis kolmandas kvartalis koguni 75,1%, suutis Grupp turu tõusu koguni ületada, suurendades oma müüki 82% võrra.
Eestis on Peugeot aasta kolme kvartali kokkuvõttes uute sõidu ja -tarbeautode müügis turuosaga 7,2% neljandal positsioonil; võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on turuosa kasvanud koguni 4,7 protsendi võrra. Eesti tarbesõidukite turgu valitseb Peugeot 22,9 %-lise turuosaga, olles esimese üheksa kuuga müünud 208 kaubikut.
KW Bruun Baltic on Peugeot’ ametlik maaletooja Eestis alates septembrist 2008. Ettevõte, millel on üle 50 aasta pikkune kogemus Peugeot’ kaubamärgi turustamises, müüb Taanis, Rootsis ja Islandil kokku ligemale 50 000 Peugeot’ sõidukit aastas. Käesoleva aasta veebruarist alustas KW Bruun Peugeot’ maaletoomist ka Lätis.